Hodnocení zákazníků

22.10.2017
Pan mechanik Martin je v teto branzi jev dosti nevidany, auto si prevzal, odvezl me na hotel, doporucil restauraci kam si mam zajit na vyborne zebra :D, vse ohledne opravy vysvetlil, zodpovedel vsechny dotazy (a ze jich nebylo malo), dokonce mi ukazal dilnu a na rozebranych motorech jeste vysvetlil co se na mem motoru delalo, presne dodrzel domluveny termin i cenu. Auto zatim funguje bez problemu, olej nebere zadny (najeto zatim 1500km, predtim 1L/1000km, 2.0 Duratec 107Kw), hezky tahne a startuje na první sup i při chladnem počasí co předtím nebylo zvykem. Uvidime jak to bude casem, ale nepredpokladam nejake komplikace a když ano, vim komu zavolam. Vyhoda je, ze Martin nedela kde co, ale opravuje jenom par typu motoru, coz je zaruka toho, ze je pozna dokonale a jen tak neco ho neprekvapi. Doporucil mi i vymenu spojky, ale to si necham az na pristi navstevu. Celkove oprava nebyla uplne levna ale ted vim, ze takhle rychle by mi to tezko někdo udelal a horsi je, ze to nikdo ani moc nedela a najit nekoho, kdo se v tom vyzna je docela umeni. Ještě jednou Martinovi dekuji a drzim mu palce, at mu jde práce rychle od ruky.
Hodnocení od: Martin-Praha - z IP: 193.165.96.*** 16.12. 2018 


Dobrý den, rád bych velice poděkoval panu Martinovi (GO- motory) . Bylo pro mne velmi příjemným a nečekaným zjištěním, že v tomto oboru se taky může pohybovat někdo, kdo se Vás nepokusí především obrat o peníze. Pán je velký profík a už po telefonu mi přesně řekl co se v zadřeném motoru mého S-maxe odehrálo, což později potvrdil fotkami. Sehnal mi odtah ze 70km D1 do Ostravy za cenu, kterou mi nabízela firma z Prahy za odtah na okraj Prahy. Oprava trvala cca týden a pan Martin přesně dodržel předem dohodnutou sumu za opravu. Jak jsem rád, že jsem neposlechl rady, sehnat motor na vrakáči a že jsem nevnímal posměch známých, proč dávám auto na servis z Prahy až do Ostravy. Pro auto jsem si dojel vlakem a pán na mě čekal na nádraží. Motor jede jako nikdy a v podstatě v záběhu jsem ujel skoro 400km s benzínovým dvoulitrem za 6,9L/100km . Všem tento servis vřele doporučuji a nebýt pro mne tak daleko, tak už mám ve výběru servisu jasno. Ještě jednou moc děkuji a kdyby se hodnotilo hvězdičkami, tak dám 6 z 5ti.
Hodnocení od: Pavel z Prahy - z IP: 89.103.18.*** 27.11. 2018
Zdravím. Mám od martina udělaný motor před rokem a najeto 11000 km. Vše šlape jak má a olej je v pohodě. Takže doporučuju.
Hodnocení od: Martin Dedeta - z IP: 78.156.147.***


Velice dobrá komunikace, jednání, rychlost opravy..... Všem doporučuji, motor po opravě měsíc v provozu a bez jakýchkoli komplikací.
Hodnocení od: Zuzana - z IP: 62.201.31.*** 1.4. 2018
Všem doporučuji generálka C-MAX 1.8. duratec před opravou vysoká spotřeba oleje. Po opravě nájezd 5000km. Auto jede jako nový a žádná spotřeba oleje. Perfektní domluva, za týden auto opraveno. Pán Fordův opravdu rozumí všem doporučuji.
Hodnocení od: Ondřej Leština - z IP: 94.125.216.*** 31.3. 2018
zdravím....tenhle servis a praci toho chlapíka mužu jen doporučit.Ve fordu se fakt vyzná a ví moc dobře co dělá. Nechal jsem si u něj repasovat motor na mondeu mk.3 1.8 benal pač papal olej.Dělalo se to hned na začátku roku a teď už mám najeto přes 5tis km a nedolíval jsem ani kapku.Supr práce.Takže kdo chce a má vztah ke svému plechovému milačku ať zavolá a domluvi se. Ještě jednou....klobouk dolu a děkuji. A ikdyž jsem z Valašských klobouk tak do servisu jenom tam do Ostravy.
Hodnocení od: Milan Langer - z IP: 81.162.202.*** 3.3. 2018 


Minulý rok na podzim jsem koupil přes tento inzerát opravený motor do mondea .Už mám najeto 3000 km a vše ok.Jsem spokojen s dobře odvedenou prací a ochotou .
Hodnocení od: Martin Dedera - z IP: 213.226.236.*** 1.2. 2018
Děkuji hlavně za rychlost.Přijel jsem v pátek a zajistil mi ubytování.Jelikož potřebuji auto každý den,udělal pán Martin u mne výjimku a udělal motor včetně výměny do auta do 24hod tzn.rychlá akce.V sobotou v 18.hod jsem odjel domů.Jsem až s Plzně,takže jsem ušetřil i náklady na další cestu.Nicméně,motor jede jak c.p po Ostravsku ještě jednou děkuji za dobré jednání a rady k nezaplacení !
Hodnocení od: L.Valo - z IP: 89.103.18.*** 

Dobrý den, autům rozumím jako koza petželi, ale musím se s Vámi podělit o drahou zkušenost. Před lety jsem koupil c-max (duratec 1.8 benzin) s neoriginalnim lpg. Po čase se projevila spotřeba oleje až 1 l na 1000 km. Nechal jsem udělat opravu motoru v autoservisu (pozn, je součástí sítě autokelly a věnují se více automobilovým značkám). Oprava byla výrazně dražší, než je nabízena zde. Necelý rok po "generálce" motoru se problém spotřeby oleje obnovil a spotřeba byla ještě větší! Tak jsem hledal, volal, brouzdal po internetu a hledal řešení, jak se auta nezbavit, ale opravit ho. Našel jsem v Chrudimi soukromý servis specializovaný na ford a tam jsem pro sebe začal objevovat Ameriku. Majitel/automechanik (bývalý zaměstnanec autorizovaného ford servisu) odhalil závadu dříve než jsem se vymáčkl. A říkal:"opravovat to nebudu, je to nejistota a ani Vam nedoporučim si koupit motor z vrakáče/bazaru, protože to je výrobní vada a každý druhý motor je špatný". Nakonec na základě pár kladných referencí jsem svěřil auto/motor tomuto pánovi/firmě v Ostravě. Oprava trvala cca týden a půl (jestli si to dobře pamatuji). Motor byl podle mého před opravou ve stavu klinické smrti. V průběhu opravy jsem se dozvěděl, že servis co mi na tom dělal "genarálku" slušně rečeno nic nespravil a navíc omluvám se za výraz sprasil instalaci nových rozvodů atd. (pozn. pokud chete opravit motor, najděte si motoráře dané značky a ne mechaniky co mění součástky...) Omluvám se majiteli/automechanikovi z Ostravy, že jsem si nezapomatoval jméno a pozdní referenci. Tak výsledek je ten, že mi přesně vysvětlil co a jak, hlavně motor vrátil do života a po čtyřech měsících a cca 5 000 km, jsem dolíval 4 litr oleje, což koresponduje s tím co mi říkal, že to může brát cca 2 dcl oleje na 1 000 km. => Spokojenost, protože náš motor duratec žije druhý život a to dokonce i s lpg. Děkuji za opravu. Pokud těmto z výroby "povedeným" motorům někdo rozumí a řekne Vám na rovinu tvrdou realitu, tak je to tento servis/automechanik PAN MOTOR. A hlavně dokáže tyto "průsery" (omlouvám se, neudržel jsem se) napravovat. Mnoho tisíců bezproblémových kilometrů Všem přeje poučený Jitka.Hodnocení od: Jiří Schwarz - z IP: 213.192.1.*** 19.4. 2018 


Veliká spokojenost jak s jednáním, tak provedením opravy. Již tisíc kilometrů bez problémů!:)Hodnocení od: Zdeněk - z IP: 77.78.89.*** 12.4. 2018 


Velice dobrá komunikace, jednání, rychlost opravy..... Všem doporučuji, motor po opravě měsíc v provozu a bez jakýchkoli komplikací.Hodnocení od: Zuzana - z IP: 62.201.31.*** 1.4. 2018 


Všem doporučuji generálka C-MAX 1.8. duratec před opravou vysoká spotřeba oleje. Po opravě nájezd 5000km. Auto jede jako nový a žádná spotřeba oleje. Perfektní domluva, za týden auto opraveno. Pán Fordův opravdu rozumí všem doporučuji.
Hodnocení od: Ondřej Leština - z IP: 94.125.216.*** 31.3. 2018
zdravím....tenhle servis a praci toho chlapíka mužu jen doporučit.Ve fordu se fakt vyzná a ví moc dobře co dělá. Nechal jsem si u něj repasovat motor na mondeu mk.3 1.8 benal pač papal olej.Dělalo se to hned na začátku roku a teď už mám najeto přes 5tis km a nedolíval jsem ani kapku.Supr práce.Takže kdo chce a má vztah ke svému plechovému milačku ať zavolá a domluvi se. Ještě jednou....klobouk dolu a děkuji. A ikdyž jsem z Valašských klobouk tak do servisu jenom tam do Ostravy.
Hodnocení od: Milan Langer - z IP: 81.162.202.*** 3.3. 2018 

Tel.: +420 739 800 961
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky